Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1408.nap

Hát reggel váltották egymást a rám vigyázók :)
Még apa épp itthon volt amikor keltem és a reggeli közben megérkezett az Ani, aki játszott velem miután apa elment dolgozni. Kicsit angoloztunk: kikérdeztem az Anit, hogy jól beszél-e angolul :)) Aztán jött Dédi és a Kati mama is és elmentünk az ebédért és a Mamánál ebédeltünk és megérkezett a Kriszti az Annával és a Botival. Evés után lefeküdtünk aludni és amikor felébredtem, játszottunk épp a Botival, amikor megjött a Noncsi és a Mama és akkor már négyen tudtunk randalírozni. Addig volt csend, amíg anya mesélt az Annapetis könyvből. Utána építettünk bunkert is (és irtó hangosak voltunk anyáék szerint). Miután elvitte az Annát az Ani, a Botit pedig a Zoli, ketten maradtunk a Noémivel és lassan mi is hazajöttünk.
Itthon apa már várt minket és megcsinálta a számítógépen, hogy az új kedvenceim is elinduljanak amikor belépek és játszottam pár számos játékkal. Sajnos apának el kellett este szaladnia valahová, én meg addig ettem joghurtot és pudingot és megfürödtem, aztán anyával gyümölcsökkel játszottunk és közben apa is hazaért.
Amikor lekapcsolt a kis szivecskés lámpa, menni kellett aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr505155697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása