Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1404.nap

Reggel arra ébredtem, hogy irtóra fáj a nyakam, ha megmozdítom! Szóltam gyorsan apának, de ő sem tudta mi lehet ez... Kicsit megmasszírozta, de akkor se lett jobb és a Kati mama is átjött, hogy megnézze mi lehet a baj, de mivel semmire se jutott a kupaktanács, végül anyáékkal elmentünk a Heim Pál kórházba, az ambulanciára (apa cipelt végig, hogy a vállán pihenjen a fejem, mert csak fekve nem fájt...). Itt egy doktor bácsi megnézte a nyakam és egy néni pedig csinált sok fura fényképet rólam állva, fekve, mindenféle kényelmetlen pózban.  Aztán kis idő után ismét bementünk a doktor bácsihoz és kaptam egy nyakmerevítőt, de ez elég kényelmetlen ám! Sajnos nem lehet levenni, és itthon még ebédelni is ebben kellett... Még jó, hogy pizza volt, azt meg tudtam enni így is :)
No és még aludni is ebben a nyak-izében kellett... De mivel elég fáradt voltam, még így is aludtam egy jót.
Amikor felébredtem, már kicsit jobb volt a nyakam, és tudtam anyának segíteni a szobámat átdíszíteni  a farsangi dekorációról a tavaszi dekorációra (virágok, kiskacsák meg ilyesmi). Épp végeztünk amikor apa hazaért a vásárlásból, ami azért volt szuper, mert végre indulhattunk a Botiékhoz - ugyanis ezt sikerült kisírni azért :)
No, hát a Krisztiéknél sokkal gyorsabban gyógyult a nyakam! Sokat játszottunk a Botival és még interneteztünk is kicsit, amikor apa megcsinálta a Botinak a számítógépet! Ettünk palacsintát is, amit közben a Kriszti sütött nekünk, csak rohangálni nem volt szabad a nyakam miatt...
Sajnos este haza kellett indulni, pedig én még maradtam volna sokáig, és itthon be is vágtam a  hisztit és a fürdés végéig rapliztam - emiatt sajnos később a mese ma elmaradt :(
De lefekvés előtt még ettem egy pisztáciás pudingot és lecseréltük a nyakmerevítőmet egy puha szivacsosra, amit kölcsön kaptunk a Krisztiéktől.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr425155693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása