Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1400.nap

Reggel végre nem kellett korán kelni, mert anya vitt oviba. Délelőtt voltunk az udvaron és sikerült egy hatalmasat zakóznom a legnagyobb sáros pocsolyába... Csupa sár lettem és pechemre pont ott volt anya is, úgyhogy jól leszidott... Ebéd után aludtunk és aztán jött értem a Kati mama és nála voltam amíg anya értem nem jött, és akkor hazasétáltunk, mert mentünk ma usziba. Itthon épp csak picit voltunk, és már indultunk is. Eleinte nem sok kedvem volt úszkálni, aztán a Pista bácsi kitalált egy újítást: még egy úszóövet rám tett apa és a kettő segítségével teljesen egyedül, deszka nélkül is tudtam úszni és nem merültem el! Ez tetszett ugyan, de irtó fárasztó volt taposni a vizet... Persze a játék után alig lehetett kihozni a vízből... Ma is ott zuhanyoztam az usziban, úgyhogy itthon már pizsibe öltöztem és egy picit internetezhettem amíg anya csinált vacsorát. Lefekvésig még újságot is vagdostam ollóval (már egész jól megy), de a fogmosásnál elkezdtem hisztizni és mivel nem hagytam abba bármit is mondtak apáék, ezért ma sajnos elmaradt a mese :( Még szerencse, hogy amikor lenyugodtam, bejött apa és sokáig simizte a fejemet, mert ezt kértem tőle...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr745155689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása