Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1395.nap

Reggel apa vitt oviba, így jó korán bent voltunk... Délelőtt eljött az oviba a Póker együttes, ezért mindenki átment az ötös csoportba meghallgatni a zenét, de szerintem ijesztően hangos volt és én ki akartam szaladni... még szerencse, hogy anya is ott volt és az ölébe ülhettem (még ott is, hátrébb is nagyon hangos volt!). Amikor vége volt a koncertnek, mentünk vissza  a csoportunkba és ebédeltünk. Utána szieszta következett, de ma nem volt kedvem aludni, csak csendben feküdtem, és később jött is anya a Noémivel és felmentünk a Kati mamához, ahol már ott volt a Boti. Egy ideig hármasban játszottunk, aztán anya elvitte a Botit edzésre és így kettesben játszottunk tovább boltosat a Noncsival. Épp "szétszedtük" a gyerekszobát, amikor apa is odaért, de hiába próbáltak a Mamával ketten is rávenni minket a rendrakásra, ez most sehogyan se volt kedvünkre, ezért egyrészt a Mama és apa raktak rendet, másrészt ennek még állítólag meg lesz a böjtje (bármit is jelentsen ez). Mindenesetre öltöztünk és indultunk haza, de az utcán pont találkoztunk a Krisztiékkel akik épp hazahozták anyát, ezért ő is hazajött velünk.
Itthon rajzolgattam apával és a matricás könyvbe is ragasztottunk újabb képeket, aztán mentem fürdeni és utána vacsorára halacskás-burgert kaptam,

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr115155684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása