Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1394.nap

Ma nem kellett oviba menni, mert anya itthon maradhatott. Én meg akkor ébredtem, amikor apa indult. Reggeli után még kicsit játszottunk anyával aztán lementünk az ebédért és ott találkoztunk a Kati mamával. Képzeljétek, a konyhán a néni megengedte, hogy a pénztárgépen megnyomjak számokat! Utána felmentünk a mamához és  a Kriszti is odajött az Annával. Ebéd után sajnos nem mehettem a Botiért anyával, mert rosszak voltunk az Annával és ugráltunk az ágyon :( Így viszont aludni kellett...
Amikor felébredtem, már ott volt anya és a mama elment a Noncsiért és együtt felhoztak a házból egy néni kis foxi kutyáját, akit Málnának hívnak és nagyon ugri-bugri és meg akarta folyton enni a papucsomat ezért felmenekültünk az ágyra. De persze meg is simiztük és labdáztunk is vele. Később megérkezett az Ani és a Boti és mindannyian elmentünk villamossal a Kriszti edzésére, ahol lehetett ugrálni a nagy szivacson! Estig ott maradtunk, aztán hazavillamosoztunk.
Amikor hazaértünk, apa már persze várt minket és úgy látszik még jó a hallása, mert irtó halkan kopogtam mégis ajtót nyitott :) Estig még interneteztem, rajzolgattam, apával matricás-könyveset játszottam és persze vacsoráztam is, méghozzá tojáslevest, egy nagy tányérral!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr655155683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása