Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1389.nap

Ma jó sokáig aludhattam szerencsére, ugyanis nincs ovi... Mivel anyának és apának mennie kellett dolgozni ezért a Kati mama volt itt amikor felébredtem. Reggeli után pedig felkerekedtünk és villamossal átmentünk a Krisztiékhez játszani! Juhhé! Amikor odaértünk, pont elkészült a Kriszti egy adag fincsi csokis muffinnal, és a délelőtti nagy játék és rajzolás után is finom ebédet csinált nekünk: paradicsomlevest és husit. Evés után nem sokkal visszasétáltunk a Mamához aludni, de nekem semmi kedvem nem volt aludni, csak csendben feküdtem ... Aztán megérkezett anya is és játszottunk és könyveket olvasgattam amíg apa is odaért, akkor neki is megmutattam, hogy mit színeztem (számokat...) a Krisztiéknél és már öltöztünk is, mert elmentünk mind a négyen a teszkóba vásárolni, ahol még a végén a ringatózós hajókba is beülhettem, amíg apa fizetett. Miután hazavittük a Mamát, itthon a vacsoráig a szokásosat játszottam apával és anyával: eldugdostuk és megkerestük a számokat a fa puzzle játékomból. A vacsi is finom volt: apa csinált nutellás kalácsot és banánturmixot. Fürdeni eléggé nem volt kedvem és addigra már későre is járt, én pedig egyre hisztisebb lettem - apával össze is vesztünk, mert kihúztam a dugót a kádból még fürdés előtt és leengedtem az elkészített kád vizet, fogmosás után pedig nem akartam öblíteni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr385155678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása