Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1379.nap

Reggel ismét apa vitt oviba és pont akkor kezdtek a többiek virág-ültetésbe, amikor betoppantam, ígyhát én is gyorsan leültem és egy lila pici cserépbe (ami szerintem egy joghurtos doboz volt) én is ültettem magocskát. Utána délelőtt végre kimehettünk az udvarra rohangálni, és a rohangálás után ebédeltünk (ischler volt a főzelék után... nyamm). Viszont ma nem volt kedvem aludni, így csak csendben feküdtem, amíg megjött értem anya a Noncsival és együtt felmentünk a Kati mamához, ahol már várt ránk a Boti és Anna! Hű, jó nagyot játszottunk ám négyesben! Csigafutamoztunk, meg bunkert építettünk, meg rosszalkodtunk :))
Amikor mentek haza a Botiék, akkor mi is elindultunk, de itthon csak kicsit voltunk, mert ma mentünk usziba (pedig én nem nagyon akartam...). Az elején még nem is volt probléma, de aztán már fáradtam és egyre nyűgösebb lettem és már semmi de semmi kedvem nem volt azt csinálni, amit a Pista bácsi mondott... A játékra már nem is maradtunk ott, inkább kértem, hogy jöjjünk haza. Hazaérve apa rögvest nekilátott és csinált nekünk toast melegszendvicset, és vacsi után rögtön mennem is kellett aludni, mert késő ugyan még nem volt annyira, de ma nem aludtam délután...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr895155668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása