Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1376.nap

Ma klassz kis napom volt: reggel átmentem játszani a Kati mamához amíg anyáék vásárolni mentek és épp le indultunk a Somival, amikor megérkeztek apáék, így én rögtön mentem is velük szánkózni. Természetesen a dombhoz mentünk és nagyon sokszor lecsúsztunk, főleg apával. Közben egyre csak esett a hó és minden csupa fehér lett. Amikor meguntam a csúszkálást, újraépítettünk egy hatalmas hóembert, amit a buta nagy gyerekek leromboltak épp előttünk. Sebaj, mi meg ismét felépítettük szegényt... Épp végeztünk, amikor telefonált a  Mama, hogy ott vannak a Botiék a ház előtt, így mi is odasiettünk és tényleg ott volt a Zoli az Annával és a Botival és épp hógolyóztak, úgyhogy mi is beálltunk és a friss hóval jól megdobáltuk egymást! Amikor már kidobáltuk magunkat, a Zoli a Botival hazaindult, mi pedig Annával együtt felmentünk ebédelni a Mamához, aki nagyon finomat csinált: paradicsomlevest betűtésztával :)  Sőt, a második is tészta volt, úgyhogy sokat ettem ma. Közben Anna ment is aludni és mi is hazaindultunk, mert nekem is aludni kellett...
Amikor felébredtem, uzsonnára ismét paradicsomlevest kértem és ma kivételesen korán mentem fürdeni, mert utána nem sokkal indultunk a Csilláékhoz. De nem ám akárhogy mentünk: szánkóval! Mivel minden csupa hó volt, apa végig húzott a szánkóval oda-vissza! Klassz! A Csilláéknál pedig jót játszottam és egy nagyon finom sütit is sütött a Csilla (irtó csokis volt, tehát irtó finom) aztán felmentünk a tetőtrébe, ahol tovább játszhattam a biliárd asztalon a golyókkal, a tornaszerekkel és a rajzoló táblámmal.
Amikor már későre járt, akkor hazaszánkóztunk, de itthon rögtön mennem kellett aludni, épp csak fogat mostam és apa már mesélte is a mesét a kiscsibékről, aztán már aludtam is...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr425155664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása