Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1350.nap

a három kópéReggel korán ébresztett apa, és reggeli után már siettünk is az oviba, ahol ma - kivételesen - volt kedvem rajzolgatni (számokat természetesen), sőt, mivel az udvarra nem mehettünk, mivel csupa csúszós hó és jég minden, ezért ma a tornateremben futkároztunk és én is tornáztam a többiekkel kicsit.
Ebéd után mentünk aludni és a Kati mama jött értem és vitt fel hozzá ébredés után. Ide jött értem később anya és hazahozott, itthon pedig épp zenét hallgattunk (én hintázva) amikor apa is hazaért. Mivel anya tornázott, így apával rajzoltunk és interneteztünk, aztán átmentünk a Krisztiékhez, de ők még nem értek haza, így eléjük mentünk a suli tornatermébe, mert épp ott fociztak a Boti és az Anna a Zolival. Amikor a Kriszti is odaért, akkor az egész csapat visszasétált hozzájuk és mi a Botival rögtön rohangálni és bújócskázni kezdtünk, mert nem maradtunk sokáig... Amikor hazaindultunk, a kapuban egy kis macska jött oda és nyávogott, de nem akart bemenni a melegbe, hanem velünk akart jönni: elkísért minket a kocsiig és még ott is apa lábához dörgölőzött és nyávogott. Nagyon aranyos volt, de sajnos nem hozhattuk haza :(
Itthon rögvest mentem fürdeni és még alvás előtt ettem pár falat virslit és banánturmixot.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr115155638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása