1346.nap

Ma van az év utolsó napja, így jó sokáig aludtam és egy kis reggeli után vonatoztam és interneteztem kicsit, aztán elsétáltunk az europarkba vásárolni még ezt-azt (de hazafelé irtó mérges voltam, mert anya végig fogta a kezem... na jó az is igaz, hogy az áruházban meg elszaladtam és nem álltam meg amikor kiabált apa, na de akkor is...)
Itthon még kicsit játszottam ebédig, ami fincsi volt, ugyanis apa két féle pizzát sütött: margaritát és szalámis mini-pizzákat, én pedig szeretem a pizzát! Persze sikerült a fehér pólómat össze-kecsöpözni, úgyhogy átöltöztem és úgy mentem sziesztázni és nagy-sokára el is aludtam (pedig folyton petárdáznak az utcán). Ébredés és uzsonna után pedig telefonáltak a Krisztiék, hogy a nagy játszón rakétáznak majd és nézzem, úgyhogy rátapadtam a konyhaablakra és néztem a sok-sok tűzijátékot, aztán öltöztünk és átmentem a Kati mamához, mert ott fogok szilveszterezni a Mamával és a Botiékkal!
Így is lett: egész este állt a bál, szegény Mama egy percig se unatkozott! Az utcán pedig közben egyfolytában durrogtattak és tűzijátékoztak, sőt még kicsit mi is, mert az erkélyről még mi is dobálhattunk ki csillagszórókat! Hű de klassz volt!
Egész sokáig fent lehettem, de éjfélig nem bírtam idén, még korábban elmentem aludni. Hajnalban viszont arra ébredtem, hogy nagyon csúnyán bevertem a fejem a jobb szememnél az ágy sarkába! Jujj de fájt! Sírtam is és a Mama tett rá krémet, amitől kicsit jobb lett, és vissza tudtam aludni...

1345.nap

Reggel csak anya volt itthon, mert apának dolgoznia kellett sajnos ma. Reggelizni nem nagyon volt kedvem (na jó, egy kis süti azért lecsúszott a torkomon...), és utána előbb felmentünk a Kati mamához, de nem maradtunk sokáig, hanem elsétáltunk a templomba megnézni belül is a díszítést és onnan a piacra sétáltunk át, és sorba álltunk pár helyen, amíg anya megvett mindenféle husit. Innen visszafelé jövet beugrottunk a kínai büfébe (ahol nagyon párás volt a levegő és vizes lett a kesztyűm az ablaküvegtől - jé?!?, aztán sikítgattam csak úgy viccből, de ez anya szerint butaság volt). A Mamánál ebédeltünk és hazajöttünk aludni.
Ébredés után épp az új matricás-ragasztós könyvemben kerestem a képekhez a matricákat (vagy fordítva, végülis mindegy) amikor hazaért apa és ő megtalálta a síró kismacit, amit kerestem épp. Kis játék után apa melegített vacsorát és utána hintáztam kicsit a zsákban, majd kiraktuk a vonatomat az új szőnyegre és azzal is játszottunk estig, a fürdésig. De ez eléggé sokára jött el, egyszóval ma jó sokáig fent maradhattam :)

1345.nap

Reggel csak anya volt itthon, mert apának dolgoznia kellett sajnos ma.

1345.nap

Ébredés után épp az új matricás-ragasztós könyvemben kerestem a képekhez a matricákat (vagy fordítva, végülis mindegy) amikor hazaért apa és ő megtalálta a síró kismacit, amit kerestem épp. Kis játék után apa melegített vacsorát és utána kiraktuk a

1344.nap

Délelőtt elmentünk hármasban a Lurdy-házba, az ottani játszóházba, amit én kalandparknak hívok, bár a legkalandosabb részeket inkább kihagyom, mert szerintem túl meredekek azok a nagy csúszdák... Ma is berezeltem a sárga tetején és végül apa segített lecsúszni, úgyhogy inkább átmentem az ugrálóvárba, onnan pedig a mászóvárba, mert az ottani csúszdát már ismerem, azon le merek csúszni :)
Addig maradtunk apával amíg anya vásárolgatott (ez jó sok idő volt szerencsére), és ha már ott voltunk, akkor meg is ebédeltünk, méghozzá én egy gombás pizzát kérhettem! Kicsit még mozgólépcsőztünk is mielőtt hazajöttünk, és itthon mehettem is rögtön aludni, hiába is ellenkeztem (bár igaz, hogy kicsit elfáradtam a játszóházban...)
Ébredés után pedig elsétáltunk az Europarkba és apa vett nekem egy új sportcipőt, anyának pedig egy nadrágot és magának valami kütyüt. Szerencsére közben sokat kellett mozgólépcsőzni :)
Miután hazasétáltunk, még internetezhettem a vacsoráig, mert szépen sétáltam. Vacsora után pedig mentem fürdeni és aludni, mert már későre járt.

1343.nap

Reggel, ébredés és evés után elmentünk vásárolni az Europarkba és mozgólépcsőzhettem is, amíg apa fizetett, de utána elszaladtam és nem álltam meg, amikor anya kiabált, ezért büntiből végig fogta a kezem anya... Itthon játszottam az új fagyis-gyurma játékommal amíg anya sütött-főzött, de a levesből mégse kértem, csak a betűs krumpliból. Aztán anya átvitt a  Kati mamához , hogy aludjak ott, de nekem ott se volt kedvem aludni, még a puha rózsaszín takaró alatt se... Egy óra pihenés után a Mama megengedte, hogy felkeljek és rajzolgassak, aztán egyszercsak megérkezett a Kriszti, az Anna és a Boti és velük mentem haza. Közben anyáék is hazaértek ezek szerint a vásárlásból, de a lényeg, hogy a Botival ma is jó kis ramazurit csaptunk! Estig itt maradtak a Botiék, de amikor elmentek, és megvacsoráztam, akkor szerettem volna internetezni, de apa nem engedte, hogy nyomkodjam a gépen a gombokat, mert valamit csinált a gép és én meg csakazértis akartam nyomkodni, aminek bünti lett a vége, mert ütögettem is apát... Aztán próbáltam hisztizni, hátha az beválik, de nem, sajnos apa hajthatatlan volt, sőt... Végül feladtam és lenyugodtam, és elmentem aludni.

ui:
Még lefekvés előtt lemért apa: 14 kiló, 102 és fél centi vagyok, a lábam pedig 16 és fél centi.