Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1343.nap

Reggel, ébredés és evés után elmentünk vásárolni az Europarkba és mozgólépcsőzhettem is, amíg apa fizetett, de utána elszaladtam és nem álltam meg, amikor anya kiabált, ezért büntiből végig fogta a kezem anya... Itthon játszottam az új fagyis-gyurma játékommal amíg anya sütött-főzött, de a levesből mégse kértem, csak a betűs krumpliból. Aztán anya átvitt a  Kati mamához , hogy aludjak ott, de nekem ott se volt kedvem aludni, még a puha rózsaszín takaró alatt se... Egy óra pihenés után a Mama megengedte, hogy felkeljek és rajzolgassak, aztán egyszercsak megérkezett a Kriszti, az Anna és a Boti és velük mentem haza. Közben anyáék is hazaértek ezek szerint a vásárlásból, de a lényeg, hogy a Botival ma is jó kis ramazurit csaptunk! Estig itt maradtak a Botiék, de amikor elmentek, és megvacsoráztam, akkor szerettem volna internetezni, de apa nem engedte, hogy nyomkodjam a gépen a gombokat, mert valamit csinált a gép és én meg csakazértis akartam nyomkodni, aminek bünti lett a vége, mert ütögettem is apát... Aztán próbáltam hisztizni, hátha az beválik, de nem, sajnos apa hajthatatlan volt, sőt... Végül feladtam és lenyugodtam, és elmentem aludni.

Milán

ui:
Még lefekvés előtt lemért apa: 14 kiló, 102 és fél centi vagyok, a lábam pedig 16 és fél centi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr15155629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása