Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1346.nap

Ma van az év utolsó napja, így jó sokáig aludtam és egy kis reggeli után vonatoztam és interneteztem kicsit, aztán elsétáltunk az europarkba vásárolni még ezt-azt (de hazafelé irtó mérges voltam, mert anya végig fogta a kezem... na jó az is igaz, hogy az áruházban meg elszaladtam és nem álltam meg amikor kiabált apa, na de akkor is...)
Itthon még kicsit játszottam ebédig, ami fincsi volt, ugyanis apa két féle pizzát sütött: margaritát és szalámis mini-pizzákat, én pedig szeretem a pizzát! Persze sikerült a fehér pólómat össze-kecsöpözni, úgyhogy átöltöztem és úgy mentem sziesztázni és nagy-sokára el is aludtam (pedig folyton petárdáznak az utcán). Ébredés és uzsonna után pedig telefonáltak a Krisztiék, hogy a nagy játszón rakétáznak majd és nézzem, úgyhogy rátapadtam a konyhaablakra és néztem a sok-sok tűzijátékot, aztán öltöztünk és átmentem a Kati mamához, mert ott fogok szilveszterezni a Mamával és a Botiékkal!
Így is lett: egész este állt a bál, szegény Mama egy percig se unatkozott! Az utcán pedig közben egyfolytában durrogtattak és tűzijátékoztak, sőt még kicsit mi is, mert az erkélyről még mi is dobálhattunk ki csillagszórókat! Hű de klassz volt!
Egész sokáig fent lehettem, de éjfélig nem bírtam idén, még korábban elmentem aludni. Hajnalban viszont arra ébredtem, hogy nagyon csúnyán bevertem a fejem a jobb szememnél az ágy sarkába! Jujj de fájt! Sírtam is és a Mama tett rá krémet, amitől kicsit jobb lett, és vissza tudtam aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr865155634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása