1111.nap - mindEGY!

Délelőtt elmentünk anyagot venni az ovis zsákomhoz, de zárva volt a bolt, viszont egy másikban az eladó bácsi nekem ajándékozott egy kis párnát. Utána mentünk a Klári Mamához, ahol irtó nyűgös és rossz voltam mindenki szerint, de azért ebéd után a Mama mégis adott fincsi mákos sütit :)
Amikor hazaértünk, én mentem a szobámba aludni, de egy percet se aludtam, csak feküdtem, és amikor vége lett a forma egynek, apa megengedte, hogy lejöjjek az ágyról, uzsonnázzak és elsétáltunk a Kós Károly térre, ahol a cukrászdában választhattam egy sütit (a legcsokisabbat kértem...), anyáék pedig fagyiztak (mivel kicsit köhögök, így most én nem fagyizhattam). A játszótérre elsétáltunk és ott ettük meg a finomságokat és én már rohantam is homokozni, meg csúszdázni, meg a gyümölcsöket dobálni (na jó, egyszer büntibe is kellett ülnöm mert szórtam a homokot egy kisfiúra). Jól elfáradtam, hazafelé már alig vitt a lábam, motorozni pedig végképp nem tudtam, így apa cipelt mindent és otthon persze mentem is fürdeni, mert elég csapzott lettem és a fejem búbjáig homokos... Vacsora után pedig rajzolgattam és még játszottunk kicsit memóriásat és kirakósat anyával, csak közben eléggé bekakiltam, aminek apa nem örült túlzottan, ugyanis kijelentettem, hogy csakis ő tehet tisztába!

1110.nap

Ma mégse mentünk usziba, mert kicsit taknyos vagyok. Helyette elmentünk a teszkóba, ahol a legjobb rész a zöldséges-gyümölcsös, ahol megnéztem és meg is szagoltam sok gyümölcsöt és vettünk egy ananászt is (no meg kinder pinguit!). Hazaérve anya és apa már csinálta is az ebédet, ami a maradék paradicsomleves után fincsi rántott husi volt rizzsel. Anya evés után elment a Mamával cipőt venni, én pedig megállapodtam apával, hogy addig játszhatok, amíg ő mosogat és rendet rak (sőt még utána picit játszott is velem), és csak utána mentem aludni. Ébredés és uzsonna után pedig apa levitt a játszótérre.
Később anya is utánunk jött és leváltotta apát, de nem sokáig maradtunk már, mert a Liviék is hazamentek, plusz egy nagy kaviccsal majdnem megdobtam anyát, aki erre mérges lett és azonnal hazavitt :(
Otthon sajnos a gyümölcsök büntiben voltak a szekrény tetején, így kénytelen voltam mással játszani... A híradó után mentem anyával fürdeni, apa pedig moziba  a Csabával  és közben a Csilla pedig átjött hozzánk, úgyhogy végül még esti programként hárman elsétáltunk az Europarkba és a mekiben vacsoráztunk (én még játékot is kaptam a menümhöz). Hazafelé kicsit fáradt voltam már, és nem volt kedvem vitatkozni, így aztán szépen fogtam egész úton anya kezét :)  A Csilla már nem jött vissza, hanem hazasétált, és mivel későre járt, én is mentem aludni, csak előbb még kértem egy mesét anyától.

1109.nap

Reggeli után sétáltunk egyet anyával: előbb beugrottunk az oviba valami papír miatt, aztán elmentünk a piacra és a közértbe, ahol én válogathattam gyümölcsöket és zöldségeket és nyomkodhattam a gombokat is a mérlegen. Hazafelé találkoztunk a Dédivel és vele indultunk tovább a Mamához és ott játszhattam amíg ebédidő nem lett. Ma fincsi volt az ebéd: paradicsomleves betűtésztával és rántott husi krumplival. Evés után hazajöttünk aludni, de nem tudtam elaludni, mert irtóra tele volt az orrom és alig kaptam levegőt. Végül kijöhettem és uzsonna után megérkezett apa is, és ő is lejött velünk a játszótérre, ahol kicsit bünti is volt, mert megint szórtam a homokot, de utána sokat csúszdáztam és kőrhintáztam és persze a gyümölcsökkel játszottam a legtöbbet. Amikor lejött a Mama a Somával, köszöntünk neki és lassacskán hazaindultunk.
Otthon persze rögtön mentem fürdeni, mert csupa homok és sár voltam, és utána vacsorára is paradicsomleves volt, virslivel. Este még memóriáztam és dominóztam apával és sajnos le kellett szívni az orromat a porszívóval, mert nem tudom még kifújni az orromat.

1108.nap

Ma korán keltem, úgyhogy apa és anya közösen csinálták meg a reggelimet, de sajnos utána apa már ment is dolgozni. Délelőtt mi pedig anyával elmentünk a kis közértbe (én választhattam üdítőt) és útközben megláttam egy kisegeret, ami épp befutott egy kerítésen. Irtó fürgén szaladt ám! Aztán elmentünk a Maszat műhelybe és hajókat, meg halacskákat csináltunk és hajós mondókákat tanultunk. Maszatolás után átmentünk a Bori tornára és ma is csináltunk egy szép virágot, de ma sárga-lilát választottam.
Ma is a Mamánál ebédeltünk, egy kis levest ettem és főzelék helyett inkább a buktát kértem. Közben a Botiék is megérkeztek és még picit játszottunk, azután mentünk aludni. Ébredés után uzsonnáztam és lementünk a nagy játszótérre.
Épp hintáztunk a Botival, homokozunk a Botivalamikor apa is leért és lehozta a motoromat is, úgyhogy tudtunk versenyezni. Persze csúszdáztunk is és homokoztunk is (mindenünk telement homokkal, mert szórtuk ám rendesen!), aztán felmentünk a Mamához, mert oda jött a Zoli a Botiékért, és amikor elindultak, akkor mi is hazasétáltunk és jött velünk a Mama a Somával. Otthon mentem fürdeni anyával, mert csupa por, homok és kosz voltam, aztán vacsoráztam és a gyümölcsökkel játszottunk.

1107.nap

Reggel megint akkor indult apa, amikor keltem, mi pedig reggeli után bementünk az oviba és innen pedig a Borira mentünk, ahol készítettünk egy szép virágot én választottam színeket hozzá, így lila és zöld lett. Nagyon szép! Jókat tornáztunk is és nagyon jól éreztük magunkat. Utána a Mamánál ebédeltünk, de palóc levest nem kértem, hiszen diós tészta volt a második! Ebéd után mentem aludni és mikor felkeltem , épp jöttek a Botiék és anya is megérkezett a Noncsival.  Én játszottam az Annával a babakonyhában a gyümölcsökkel és a Noémi pedig a Botival játszott az autókkal. Estefelé levittük a Somit sétálni és utána hazaindultunk.
Otthon már apa várt minket, de nem vette le a nagy kosár gyümölcsöt, mert anya szerint rosszalkodtam, így a kis kosárnyival kellett beérnem, de cserébe apa kitalálta azt a játékot, hogy a kis mérleggel lemérhetem mindet :) Fürdés után apa melegített diós tésztát és  még játszottunk az új szív alakú dobozokkal, amiket anya díszítgetett  délután, és ma is elmeséltettem apával a gyümölcsbált, mert az az új kedvencem...

1106.nap

Reggel még integettem apának, amikor keltem, mert pont indult dolgozni. Mi pedig reggeli után anyával játszottunk picit, és gyurmáztunk is picit, és elmentünk az ebédért és amikor mentünk fel, nem jött a lift, így fel  kellett gyalogolni a hetedikig, mert ott volt nyitva az ajtaja. Hát jó kis torna volt, még szerencse, hogy már nagyon ügyesen tudok lépcsőzni.  Mivel még korán volt, visszamentünk a játszótérre és a Bálint megtalálta a zöld lapátomat és egy banánt is! Ebédelni felmentünk a Mamához, de én nagyon nem szerettem volna még, úgyhogy irtóra hisztiztem az indulásnál! Mivel azonban senkit sem zavart tulajdonképpen, így végül abbahagytam... Ebédre össze-vissza ettem mindenfélét (és később picit fájt is a pocakom), és mentem aludni és amikor felébredtem, anya megjött a Noémivel és mivel lent az utcán nagyon fújt a szél, így fent játszottunk, de eléggé rosszak voltunk anya szerint (és picit bántottam is a Noncsit, amiért bünti is volt), és végül anya inkább hazavitt. Otthon apának elmeséltem és demonstráltam, hogy hogyan bántottam a Noémit és persze apa is csóválta a fejét, hogy "ejnye-ejnye!"
Fürdésig  anyával ügyködtünk az asztalnál, és pancsolás után frissen sült husi volt a vacsora, ráadásnak pedig apa csinált fincsi banán-turmixot. Lefekvésig játszottunk és ma is néztünk számítógépen mondókákat és meséket.

1105.nap

Reggel épp akkor keltem, amikor apa indult dolgozni, mi pedig elindultunk enikő nénihez és sokat játszottunk (csak amikor kígyózunk, vagy vonatozunk, akkor beszaladok a sarokba és azt nem szeretem) és elmondtam sok mondókát és verset, amit már tudok és énekeltünk is. Visszafelé én lent maradtam a játszótéren a Mamával, amíg anya elment beiratni engem az oviba. A Mamánál szépen összepakoltam, amit a Boti elöl hagyott síneket és utakat (persze, hogy legyen hely nekem is játszani) és ebéd után hazajöttünk aludni. Uzsonna után lementünk a térre és lejöttek a Botiék is, és persze dobáltuk a gyümölcsöket a Botival (Anna is próbálkozik már, de mi nagyobbat tudunk dobni...)
Estefelé hazamentünk és addigra a Botiékat is hazavitte a Zoli. Otthon már apa várt minket és a híradó után mentünk anyával vacsorázni: én husit ettem, anya rántott májat. Evés után megkértem anyát, hogy fürödjünk együtt (és persze vitem a kádba a játszótéri gyümölcsöket, de megint elveszett egy - a halacska - amikor megszámoltuk őket). Fürdés után játszottunk a számítógépen a snowman-el és a pumpkin-al és még az egyszervolt.hu-t is megnéztük, ahol új mondókák és mesék is vannak, és az egyik a gyümölcsökről szól! Azt többször is elolvasta apa... De akkorra már eléggé elálmosodtam, úgyhogy mentem is az ágyikómba...