Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1109.nap

Reggeli után sétáltunk egyet anyával: előbb beugrottunk az oviba valami papír miatt, aztán elmentünk a piacra és a közértbe, ahol én válogathattam gyümölcsöket és zöldségeket és nyomkodhattam a gombokat is a mérlegen. Hazafelé találkoztunk a Dédivel és vele indultunk tovább a Mamához és ott játszhattam amíg ebédidő nem lett. Ma fincsi volt az ebéd: paradicsomleves betűtésztával és rántott husi krumplival. Evés után hazajöttünk aludni, de nem tudtam elaludni, mert irtóra tele volt az orrom és alig kaptam levegőt. Végül kijöhettem és uzsonna után megérkezett apa is, és ő is lejött velünk a játszótérre, ahol kicsit bünti is volt, mert megint szórtam a homokot, de utána sokat csúszdáztam és kőrhintáztam és persze a gyümölcsökkel játszottam a legtöbbet. Amikor lejött a Mama a Somával, köszöntünk neki és lassacskán hazaindultunk.
Otthon persze rögtön mentem fürdeni, mert csupa homok és sár voltam, és utána vacsorára is paradicsomleves volt, virslivel. Este még memóriáztam és dominóztam apával és sajnos le kellett szívni az orromat a porszívóval, mert nem tudom még kifújni az orromat.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr715155390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása