Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1334.nap

Reggel korán kellett sajnos kelni, mert apával mentünk usziba. Mondjuk nem volt annyira vészes, és mire odaértünk, már egész felébredtem, a vízben pedig már pláne... Képzeljétek, először úgy nézett ki, hogy tök egyedül leszünk, aztán még megérkezett egy kislány az apukájával, és így is maradt, úgyhogy elég kényelmesen tudtunk úszkálni :)
Az uszi után hazajöttünk a vizes cuccokat kiteregetni és már indultunk is tovább, a Klári Mamához ebédre. Nagyon sok autó volt ma, így elég sokára értünk oda, pláne, hogy még apa munkahelyére is beugrottunk egy percre valami kulcsért vagy mi. Én köszöntem mindenkinek és már indultunk is. A Mamánál persze rögtön előkerestem a mágneses számokat és betűket és azzal játszottam ebédig, ami fincsi bolonyai volt és én szórhattam a tetejére sajtot. Aztán még rajzolgattam amíg apáék kávéztak és indultunk is haza, mert anya már végzett a munkával. Én meg hiába tiltakoztam, menni kellett sziesztázni... Így hát aludtam egy jót végülis és alighogy felébredtem, már jöttek is a Csilláék tévézni. Én pedig játszottam és vacsoráztam és megfürödtem és újból játszottam jó sokáig (mert ilyenkor szerencsére sokáig fent maradhatok), de aztán apa csak rábeszélt, hogy menjek már aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr835155620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása