Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1320.nap

Reggeli után elmentünk vásárolni a teszkóba és mivel szépen viselkedtem, amikor fizettünk, apa megengedte, hogy a pénzbedobós játékokat mindet kipróbáljam, így beülhettem a két hajóba és a két autóba is, sőt a tigrisesbe még be is dobhattam két pénzt és akkor hintázott és zenélt és beszélt is. Amikor hazaértünk, anya elkezdett  főzőcskézni és én megnézhettem hogyan gyurmázik tésztából és lekvárból derelyét, amit meg is főzött és nagyon finom lett, meg is ettem a két legnagyobbat! Utána mentem aludni és  jó nagyot szunyókáltam. Amikor felébredtem épp hazaért apa és hozott pár izzót meg kábeleket meg lila égősort és megreparálta a konyhai díszítést, így már ott is világít egy lámpafüzér. Aztán sorra feldíszítette az előszobát is egy világítós hópehely-sorral és még az én abakomra is került egy világító Mikulás. Ó, és képzeljétek, amikor kimentem ellenőrizni az adventit, egy nyalókát találtam az ötös zsebecskében! Persze rögtön el is nyalogattam :) Délután még rajzolgattam, játszottam a vacsoráig és a fürdés közben átjöttek a Csilláék és szerencsére sokáig itt maradtak és így én is sokáig fent maradhattam ;) És ez még mind semmi: egyszercsak amikor kimentem az előszobába, egy zacskónyi csokit találtam a kiscsizmámban! Fantasztikus! Rögtön be is faltam egy mikulás felét!
Sajnos amikor a Csabáék hazamentek, nekem is menni kellett aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr15155605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása