Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1310.nap

Reggel apa keltett és vitt az oviba, de megint álmos voltam és emiatt kicsit nyűgös is. Délelőtt voltunk tornázni és utána nem sokkal kimentünk az udvarra kicsit rohangálni. Ma is megtaláltuk egymást  Noncsival :)
Ebéd után elvileg aludtunk , de én ma kihagytam az alvást és aztán jött értem az Anna, a Mama és az Ani és a Noémivel együtt felmentünk a Mamához, ahol nagyon jót játszottunk, és a Mamát is felköszöntöttük, mert közben anya is odaért. Sajnos amikor apa is odajött, akkor abba kellett hagyni a játékot, mert elmentünk együtt a könyvtárba és amíg anya új könyveket keresett, addig én számítógépeztem természetesen. Innen előbb a virágoshoz mentünk és én választottam egy szép lila virágot (mi mást...)  a Dédinek, amit rögvest el is vittünk neki és őt is felköszöntöttük a névnapján és én ettem nála mandarint és megnéztük a kakukkos órát is (az nagyon tetszik). Amikor hazaértünk, játszottam apával, és a  vacsora után (paradicsomleves volt) megint megnéztem pár videót, de irtó mérges lettem, amikor fürdeni kellett menni és hisztiztem is  egy ideig...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr745155595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása