Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1307.nap

Mivel tegnap voltunk Újpesten, ezért ma nem mentünk, hanem egy jó nagy alvás, ébredés, reggeli után öltöztünk és elsétáltunk anyával az Europarkba (apa kocsival jött utánunk), mégpedig azért gyalog mentünk, hogy útközben szedjünk szép faleveleket, tobozokat és gesztenyéket. Találtunk is sok-sok szép őszi színes dolgot : két zacskót teleszedtünk. Az áruházban pedig beülhettem a kisautóba és miután bevásároltunk, én még apával mozgólépcsőztem is párat, aztán elmentünk a Krisztiékhez, de sajnos nem tudta anyának odaadni a paradicsomlevest a Kriszti, mert be volt zárva az ajtajuk és sehol se találta a kulcsait :(
Így hát tojáslevest ettem és közben apa megsütött egy nagy szalámis pizzát, aminek a negyedét még bevágtam utána és még ettem csokis banánt is desszertnek. Elvileg ezután aludni kellett volna, de semmi kedvem nem volt, meg anya is pakolászott, szóval egy idő után apa megengedte, hogy lejöjjek az ágyamról, mert úgyse aludtam volna már... Apa épp a Wii-t kapcsolgatta, és én is megpróbáltam síelni, de szerintem a legviccesebb amikor a síelő kis Milán-Mii hógolyóként pörögve zúg le a pályán... Mondjuk ezért sok pont nem járt... Persze mivel ment a számítógép is, így amikor meguntam a síelést, kihasználtam a lehetőséget és megnéztem pár videót a számokról angolul és japánul (most ez az új kedvencem: japánul tanulok :))
Estefelé anya főzött vacsorát, amit meg is ettünk és ezért kaphattam utána egy ischlert is, sőt még a fürdés után is ehettem egy kis csokit.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr945155592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása