Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1300.nap - Ezerháromszááááááz!

Reggel jó sokáig aludtam és sikerült meggyőzni apát, hogy már meggyógyultam... tehát... kaphatok csokis reggeli tejpépet :))
Délelőtt apával játszottam és kicsit néztem az új Teletubbies részt is a számítógépen, aztán indultunk a Klári mamához, ahol a Mamával játszottam egy jót (eldugdostam a hat-heteket és neki meg kellett keresni), és az ebéd finom brokkoli-krém leves volt, de a rakott krumpliból nem kértem, azt végül apa ette meg. Ebéd után kicsit én is kiültem anya ölébe az erkélyre napozni egy pokrócba csavarva, aztán még kicsit játszottunk és indultunk is haza. Ekkor már kicsit bágyadt voltam és amikor itthon alvás után felébredtem, akkor már köhögtem is, ezért apa megmérte a lázam és sajnos már megint beteg vagyok úgy tűnik, mert a köhögés mellé hőemelkedésem is van... Úgy látszik pénteken az orvosi váróban elkaphattam valamit.... Na holnap megint nem tudok oviba menni :(
Estig azért még persze játszottam anyával, meg számítógépen japánul tanulunk apával :)   A számok már egész jól megy... Aztán vacsorára ettem pár falat levest és fürdés után én mondtam, hogy mennék inkább aludni, mert fáradt vagyok...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr225155585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása