Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1296.nap

fáradt vagyok, beteg vagyok...Ma reggel kicsit bágyadt voltam, és később ki is derült miért: Délelőtt a tornán én győztem a futásban, akkor még minden rendben volt és ebédeltem is finom grízes tésztát, de aztán az oviban sorra lettek rosszul a gyerekek délután, ébredés után és sajnos én is pont akkor hánytam a mosdóban, amikor anya odajött értem... Na telefonáltunk is rögtön apának, hogy  igyekezzen haza, mert én is elkaptam valami vírust valószínűleg :(
Amikor apa is hazasietett, már indultunk is a doktor nénihez, ahol nagyon sokan voltak, és várni kellett (közben sajnos megint hánytam). Most egy másik doktor néni volt, de ő is aranyos volt és persze akkora "ááá"-t mondtam, hogy csak na! Nem is kellett a kanál szerencsére. Még meghallgatta a hasam és a hátam és felírt gyógyszert, és már mehettünk is. Apa elment a gyógyszertárba és itthon rögtön csinált is nekem gyógy-italt, ami szerencsére fincsi banán ízű, így nem gond 5 percenként egy kanállal meginni... Estig már nem is hánytam, és így egy másik ízű gyógyszert is csinált apa, de az már nem volt túl finom és ki is hánytam...
Lefekvés előtt még ehettem pár szem kekszet (több mint a semmi, bár én konkrétan csokis fánkot kértem...) és a fogmosás után mentem aludni, mert már nagyon fáradt is voltam.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr265155581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása