Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1293.nap

Hiába feküdtem le későn tegnap, mégis korán keltem, és meg is lett az "eredménye" : amikor indultunk a Klári mamához, hatalmas raplit levágtam, mert semmi se volt jó az induláskor (pláne, amikor emiatt a matricás hat-hetet is felrakta anya a szekrény tetejére!), csak a kocsiban sikerült lecsillapodni és amikor bocsánatot kértem, apa visszament a hat-hétért is... Újpest felé menet még anya beugrott egy gyerekruha boltba, ahová mi is bementünk apával, amikor parkolót találtunk és bent volt egy kisebb játszóház, sok csúszdával és mászókával. Játék után mentünk a Mamához és ott ebédeltünk, aztán vele együtt négyesben mentünk a teszkóba és a Mama vett nekem fánkot és kindertojást is! Miután hazavittük a Mamát, én elaludtam a kocsiban , így aztán persze itthon már nem akartam aludni semennyit se. Közben apa elment a Csabának segíteni fotelt vásárolni és apa hiába jött haza szép csendben, én ugyebár nem aludtam... Délután sokat játszottunk, csak a fürdésnél vesztünk össze apával: én egy vizes zsepivel össze-vissza fröcsköltem mindent, aztán egy pohár vizet apára fröcsköltem és rácsaptam a kezére akkorát, hogy még nekem is fájt, erre ő meg nem vigyázott a hajmosásnál és víz ment a szemembe! Szörnyűség! Iszonyat! Bőgtem is persze (de leginkább azért mert apa rámkiabált és megijedtem...). Aztán adtunk apával egymás kezére puszit és minden rendbejött (csak neki kellett ma is fürdőt takarítania...). Persze vacsorázni semmi kedvem nem volt, mert uzsonnára két nutellás fánkot is benyomtam, így viszont nem kaphattam meg a harmadikat sajnos, sőt, menni kellett aludni, mert későre járt és délután nem aludtam...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr485155578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása