Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1292.nap

Ma is voltunk usziban, és ma sem volt semmi kedvem azt csinálni, amit a Pista bácsi mondott, hanem végig hisztiztem majdnem az egész úszást, akárhogy is próbált anya tornázni és úszni velem, maximum arra voltam hajlandó, hogy háton ússzunk a deszkával a fejem alatt...
Az uszodából  hazafelé még anya beugrott két boltba, aztán itthon apa játszott velem egész délelőtt, mert anya vasalt, meg főzőcskézett. Ebéd után menni kellett aludni és amikor felébredtem, apa nagyban takarított, meg porszívózott, én pedig próbáltam nem láb alatt lenni és meg is dícsért apa, amikor szépen csendben játszottam a bunkeremben egy darabig. Estefelé pedig átjöttek a Csabáék és a Csilla filctollal újrarajzolta a "macifejes" hat-hetemen a már lekopott mintákat és közben apa mini-fánkokat sütött, amiből mindenki ehetett jó sokat (csokis pudinggal és szilva lekvárral is kóstoltam és fincsi volt!).
Fürdés után még játszahattam szerencsére, mert még tévéztek a Csillák anyával, csak apa akadt ki, amikor fogmosás után még megettem egy pár szem M&M's csokit és amikor újra megmosta a fogam, akkor meg szinte rögtön egy kis csipszel folytattam a sort, és harmadszor is fogat kellett mosnia... Viszont ekkor már mentek a Csabáék, és így sajnos - akárhogy is nyekeregtem - nekem is menni kellett aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr835155577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása