Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1290.nap

Ma is anya vitt oviba és kicsit nyűgös voltam, mert én még aludtam volna, de nem lehetett... Sajnos az udvarra ma nem tudtunk kimenni, mert esett az a fránya eső, így kicsit tornáztunk a csoportban és bent játszottunk egész délelőtt.
Az ebéd ma nagyon fincsi volt: brokkoli krémleves és puszta-pörkölt (persze a leves volt a favorit), aztán mentünk aludni, (én csak csendben feküdtem ma ) és uzsonna után jött értem a Kati Mama a Noémivel és elmentünk sétálni kicsit. alighogy felmentünk a Mamához, már jött is anya meg apa és átmentünk a Krisztiékhez játszani! Az Annán és a Botin kívül ott volt náluk a Boti ovis csoport-társa a Bogi is és sajnos amíg ő ott volt, addig a Boti főleg vele játszott, így én meg Annával, meg persze a rég-látott "matricás hat-héttel". Amikor a Bogit hazavitték, én is segítettem a vasút - építésben a Botinak, de sajnos eddigre már este lett és lassan haza kellett jönni. Viszont képzeljétek, a Kriszti ma is olyan aranyos volt, hogy adott nekem egy nagy adag paradicsomlevest, amit itthon meg is ettem vacsorára! Persze itthon is játszottunk apával a régi-új kölcsön hat-héttel és fürdés után még ehettem egy csoki-pudingot is és lefekvésig rajzolgattam. Apropó rajzok: apa bevitte a számítógépbe az utóbbi időben készült "műveimet", így ha akarjátok, megnézhetitek...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr385155575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása