Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1289.nap

Ma egészségnap volt az oviban és képzeljétek, a Bea néni sütött egy géppel kenyeret és mindenűt irtó fincsi kenyérillat volt! Délután meg is ettük, de addig még előbb elmentünk anyáékhoz és relaxáltunk szép zenére, aztán átmentünk a Csilla nénihez láb-tornázni (nekem nem volt túlzottan kedvem mondjuk...) és ma egészséges ételeket ettünk-ittunk (gyümi-salit, gyógyteát ilyesmit) és persze az imént említett kenyérkét is. Még ebéd előtt kimentünk az udvarra is kicsit rohangálni és evés után mentünk aludni.
Ébredés és uzsonna után jött értem a Kati mama, az Ani és a Boti és a Noémi! Amikor visszaértünk a mamához, ott pedig az Anna várt minket (addig a Dédi vigyázott rá) és négyen elég szép ramazurit csináltunk, képzelhetitek! Sajnos nem sokkal később jött a Botiért a Zoli, aztán megjött anya is és apa is, és mi is indultunk, pedig én még szerettem volna a Noémivel játszani, de anyát vinni kellett valami vizsgálatra autóval, ahol a váróteremben még jól viselkedtem (mert apa játszott velem), de aztán a  gyógyszertárban már nagyon nem bírtam a várakozást és rosszalkodtam... Olyannyira rendetlenkedtem, hogy kis híján a mekibe se mentünk vacsorázni, de aztán szerencsére anya éhes volt és végül csak bementünk :)
Én krumplit ettem, meg pipihusit, de a legjobb a hatalmas csokis fánk volt a végén desszertnek! Elmentem pisilni is és mivel itt volt piszoár, persze abba pisiltem ;) Aztán indultunk  haza és itthon már mentem is fürdeni és aludni, csak még előbb anya levágta körmömet (amit mondjuk speciel úúútálok).

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr375155574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása