Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1287.nap

Véget ért az őszi szünet, elkezdődött az ovi... Szerencsére nem kellett korán kelni, mert anya vitt be, de még apának pont tudtam integetni, amikor dolgozni indult. aztán vittünk a Marianna néninek névnapi ajándékot és utána mentem be a csoportba és rögtön mentünk is tornázni. Délelőtt még kicsit az udvaron is futkároztunk. Az ebéd pedig igazán finom volt ma: bableves és tejbegríz! Főleg a tejbegríz ugyebár... :) Ebéd után mentünk aludni (sajnos kicsit bepisiltem...) és uzsonna után jött értem a Kati mama. Beköszöntünk anyához és mentünk a Mamához játszani, de képzeljétek még nála ehettem egy kis nudlit is (jó kis nap!). Épp nagyban főzőcskéztem (banánturmixot csináltam játékból), amikor apa is odajött értem, így aztán neki is főztem finomságokat és csak utána indultunk haza.
Alighogy hazaértünk és itthon is kipakoltunk pár ételt az asztalra, hogy itthon is főzzek játék leveseket apának, amikor anya is hazaért az oviból. A híradó után mentem vacsorázni, méghozzá ismét tejbegrízt, kakaóval, aztán mentem is lassan fürdeni, mert esteledett és fürdés után már mentem is aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr815155572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása