1278.nap

Reggeli után nem sokkal öltöztünk és elmentünk a teszkóba vásárolni, mert elfogyott a reggelim... Persze vásárlás közben egyszercsak nagyon kakilnom kellett, így apával leteszteltük a teszkó vécéjét is (tiszta volt) és utána muszáj volt kipróbálnom a pénzérmés autókat és hajókat és találkoztunk ismerős gyerekekkel (még a ringatóról...). De közben anya bevásárolt és integetett, úgyhogy mentünk pakolni és fizetni (mivel úgyis apa fizet, én anyával még visszamentem játszani!), aztán jöttünk haza, de amikor odaadtuk a Kati mamának, amit neki vettünk, akkor kérte, hogy ebéd után vigyük el a Somit orvoshoz, úgyhogy így is tettünk: miután apa sütött-főzött és megettük a fincsi érdekes-paníros rántott husit és a rántott halrudakat, ismét öltöztünk és lent a ház előtt megvártuk a Mamát és a somát és elvittük őket az állatorvos bácsihoz. Amíg ők bementek a házba, addig mi - apával - a környéken sétáltunk és néztük a repülőket. Néhány kutya persze megugatott minket, de volt amelyik aranyos volt és nem ugatott, csak megnézett minket és üldögélt vagy feküdt tovább... Amikor visszaértünk, megnéztük, hogy miújság a rendelőben és épp jöttek ki a Mamáék. A Somi kapott pár injekciót és sokat lihegett szegény visszafelé, aztán mi jöttünk haza, a Mama pedig még sétált kicsit.
Elvileg nekem aludnom kellett volna ezek után, de semmi kedvem nem volt, így aztán egy óra fekvés után megkértem apát, hogy hadd keljek fel... Meguzsonnáztunk és hármasban lementünk a játszótérre. A kicsin nem volt senki, így átmentünk a nagyra, de ismerősök ott se voltak, úgyhogy amikor kijátszottam, kihintáztam és kihomokoztam magam, elmentünk anyával kicsit sétálni és körülnézni a többi játszótéren (apa pedig hazament porszívózni). Köszöntünk a dédiéknek is és megálltunk minden útba eső játszótéren kicsit játszani :)
Amikor hazaértünk, kicsit interneteztünk apával, aztán vacsorára ettünk apával palacsintát és mentem fürdeni, és mivel délután nem aludtam, így menni kellett szinte azonnal aludni is...