Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1271.nap

Ma kicsit nyűgösen indult a napom, ami sajnos az uszodában is tartott még, és  nem igazán akartam a gyakorlatokat csinálni, amiért sajnos a játék is elmaradt a végén :(
Hazaérve pedig apával voltam a délelőtt hátralévő részében, mert anya a Kati mamával elment ruhát venni nekem. De eddigre már kicsit helyrejött a hangulatom és rajzolgattam, a hat-hetekkel játszottam meg ilyesmi, aztán apa elkezdett ebédet főzni és kimentem hozzá, de mivel segíteni nem tudtam, így a kis dévédét néztem :)
Ebéd közben anya is megjött és csatlakozott hozzánk, én pedig ma tényleg sokat ettem: két szelet husit és még egy halrudacskát is. Viszont utána nagyon nehezen aludtam el, hiába mesélt apa két mesét is...Amikor viszont elaludtam, akkor jó sokáig szunyókáltam, úgyhogy az uzsonna után rögtön öltöztünk is és mentünk vásárolni, ugyanis este jönnek a Csilláék. Így is lett, amikor hazaértünk, mentem is rögvest fürdeni és közben meg is jöttek  a Csabáék, és képzeljétek, a Csilla hozott egy nagy tál rakott palacsintát, amit itt megsütött, így ilyen finomság lett a vacsora ma! Nagyon jó ötlet volt! Cserébe játszottam a Csillával egész este :)
Sajnos amikor indultak haza, akkor nekem is menni kellett aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr895155554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása