Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1267.nap

Reggel nagyon nehezen ébredeztem, tulajdonképp még az oviban is aludtam félig-meddig, de azért ott már a játék alatt magamhoz tértem, és a reggeli után már játszottam is a többiekkel és ebéd után (spenót volt, és megkóstoltam és ízlett!) tornáztunk is.
Alvás után pedig jött értem a Mama és a Noémi és mentünk a Mamához játszani, de képzeljétek, olyan erős szél fújt, hogy majdnem elfújt minket! Jujj!
Persze a Mamánál beindult a rosszalkodás, ugrálás, kiabálás, meg a többi butaság, amiket szeretünk :) Közben apa is odajött a munka után és végül leültünk játszani a Noémivel a szőnyegre, autózni és építőzni, amíg megérkezett a Noémiért és értem a két anya, mert akkor mindenki hazaindult...
Itthon dévédézhettem a híradóig és utána folytattam a bunkeremben a kis dévédén, de utána sajnos csináltam egy butaságot: apa számítógépének az elosztóját lekapcsoltam, amiért kaptam is a kezemre egyet apától, mert az árammal állítólag nem szabad játszani, mert az veszélyes... Kicsit sírtam, főleg mert a hiszti miatt még bünti is lett, de amikor megígértem, hogy nem teszek ilyet többé, akkor kaptam puszit a kezemre és mentünk  vacsorázni és fürdeni.
lefekvésig még apa játszott kicsit velem, meg a gyümölcsökkel és a hat-hetekkel.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr575155550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása