Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1265.nap

Délelőtt kicsit dévédéztünk (most épp a Teletábbik a kedvenceim), aztán átmentünk a Klári Mamához, aki épp a második legkedvesebb levesemet főzte: brokkoli krémlevest. Az ebédig kicsit játszottunk, aztán a leves után rántott csirkecombból ettem pár harapást. Evés után még kicsit játszottam olyat, hogy rárajzoltam a játék gyümölcsökre és a fürdőben pedig lemostam a firkákat. Amikor mindent lemostam, mennem kellett (volna) aludni a kisszobába, de nem voltam úgy látszik elég álmos, mert csak csendben feküdtem, és közben anyáék elmentek nekem ruhákat venni. Amikor visszaértek, felkelhettem és fel is próbáltam a szép ruhákat: egy klassz kabátot, egy csizmát és lila zoknikat. Szerencsére mindegyik pont jó volt rám. Gyorsan meguzsonnáztunk (én egy kindert kértem, mert az mindig van a Mamánál), aztán indultunk is haza, mert kisütött a napocska és így még le tudunk menni kicsit a játszótérre.
Itthon átöltöztünk hamar játszótéri ruhába és lementünk előbb a  kicsire, de ott hideg volt , mert fújt a szél, úgyhogy átsétáltunk inkább a nagy játszóra és ott tényleg jobb idő volt, úgyhogy ott játszhattam és hintázhattam egy ideig, de sajnos már tényleg hamar sötétedik és akkor már hideg is van, úgyhogy hazajöttünk...
Itthon apával pázzléztam és anyával rajzolgattam. Sajnos a vacsora alatt kicsit rosszalkodtam (na jó, lehet, hogy nem kicsit, de hát minden relatív...), ezért fürdés után egyrészt mennem kellett aludni, mert a délutáni alvás elmaradt, másrészt se anya, se apa nem mesélt ma nekem mesét :(

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr535155548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása