Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1260.nap

Reggel épp akkor keltem, amikor apa indult dolgozni. Mi pedig anyával bementünk az oviba, átöltöztem, és mentem a csoportba játszani mágneses játékkal. Utána mentünk a tornaterembe és a dobogókkal tornáztunk, utána pedig kimentünk az udvarra és sajnos ma bepisiltem, úgyhogy át kellett öltözni. Ebédre főzelék volt és süti, utána pedig aludtunk (illetve én nem aludtam ma, csak feküdtem), aztán jött értem a Mama és az uzsonna után a Noémivel együtt elsétáltunk a játszótérre és odajött az Ani is.
Alighogy leértünk, nem sokkal később odajött apa is, de nem maradt ott, csak elhozta a nagy hat-hetet nekünk és elment a Kati mamával a Somáért, mert megműtötték a fenekét - mármint a Somának persze. Amíg visszaértek apáék, addig az Ani maradt velünk és közben anya is odaért, aztán amikor visszaért a Mama és apa, akkor elment haza az Ani, anya meg a kozmetikushoz. Később a Noncsiért is jöttek és így apával maradtunk, de szerencsére épp lejöttek az Igiék és így volt kivel játszani... Jó sokáig lent is maradtunk, már egész sötét volt, csak a lámpák világítottak amikor hazajöttünk. Itthon persze rögtön mentem is fürdeni és utána vacsorára apa csinált szalámis kiflit és hozzá banánturmixot. Ekkor ért haza anya is. Lefekvésig pedig apával legóztunk és számítógépeztünk.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr695155543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása