Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1250.nap - 41.hónap

Délelőtt usziba mentünk és ma apa jött velem úszni. Képzeljétek, ma nagyon sokat volt kedvem merülni, egymás után többször is búvárkodtam, persze szigorúan sapkában és szemüvegben és orromat-számat befogva... A végén pedig jó sokat labdáztunk apával (a nagy piros labdát is elkértem játszani a Judit nénitől!) és nem haza mentünk innen, hanem a Templom térre, ahol népmese nap volt és a Dédi, az Ani és a Kati mama már ott voltak az Annával. Mivel volt egy ugrálóvár, hát rögvest ki is próbáltuk Annával, én pedig még kőrhintázhattam is egyet utána. A Mamáék közben hazamentek, mi pedig az Europarkba ebédelni. Én gombás pizzát kértem és amíg elkészült, apa elvitt egyet mozgólépcsőzni. Ebéd után még bementünk vásárolni az Interspárba és megmutattam apának, hogy melyik kinderre gondoltam - mit vegyen nekem :)
Vásárlás után hazajöttünk és mentem is aludni. Ébredés után megettük uzsonnára a délben vett kürtőskalácsokat és én anyával elmentem a Lilike szülinapjára. Kicsit játszottam a többiekkel és torta helyett inkább a sós sütiket kóstoltam végig ;)  Amikor vége lett a babazsúrnak, még lementünk a játszótérre és apa is lejött és lehozott nekem játékokat és estig lent maradtunk. Hazaérve itthon játszottunk tovább a fürdésig és pancsi után hot-dog volt a vacsora, aztán még játszhattam kicsit a lefekvésig.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr35155533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása