Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1246.nap

Ma is akkor keltem, amikor apa indult dolgozni, de hiába kérleltem, hogy ne menjen, mennie kellett sajnos. Mi pedig reggeli után mentünk az oviba anyával. És képzeljétek, egy mese után mentünk az udvarra és volt ott egy hatalmas légvár és lehetett nagyon sokat ugrálni! A légvárazás után pedig rengeteget rugós hintáztam (az most a kedvencem, minden nap egy csomót játszok rajta!), egészen délig, amíg be nem mentünk.
Ebéd után (finom derelye volt, abból jó sokat ettem) pedig jött értem a Mama és nála mentem is a Soma sétáltatása után aludni, de ma nem volt kedvem aludni, hanem játszottam csendben az asztalnál, de lebuktam amikor benézett a Mama... Na ekkor le kellett feküdnöm és a Mama megbízta a Somát, hogy őrködjön az ágyamnál és szóljon neki, ha felkelek! Nem is mertem felkelni, hanem csendben feküdtem, aztán amikor megunta a Mama, hogy nem alszom, akkor kaptam uzsonnára is egy kis derelyét és lementünk az oviba a Noémiért és ha már ott jártunk, még légvárazhattam egyet :)
Innen a játszótérre mentünk és akkor jött arra apa a munkából és megkérdezte, hogy hozzon-e játékokat (még szép!) és le is hozott pár gyümölcsöt, amiket kértem, aztán elvitte anyát fogorvoshoz és utána jöttek együtt vissza. Addig én főleg hintáztam, szinte mindenki hintáztatott ma, még a Názim is, pedig ő alig nagyobb nálam. Este felé már kezdett sötét és hűvös lenni, így mindenki hazament - mi is. Itthon apa csinált pirítós kenyeret és a szép aranybarna szeletet meg is ettem egy macisajt kíséretében, aztán mentem fürdeni és lefekvésig még apát kínoztam kicsit a nagyszobában.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr215155529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása