Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1245.nap

Reggel kicsit nyűgös voltam, amiért nem alhattam amíg kedvem tartotta volna, mert megint oviba kellett menni... Pedig ma anya vitt, így kicsit tovább is aludhattam, de akkor is! Mondjuk utána már jobb volt a folytatás, ugyanis az egész ovi átment az ötösbe, leültünk a szőnyegre és az óvónénik előadták nekünk a Répamesét! Nagyon klassz volt (például anya volt a kutyus, Ildikó néni az anyóka és a Csilla a mesélő) és  utána kimentünk az udvarra ahol meg táncház volt és kőrtáncok is voltak, ahol anya volt a párom. Délben persze bement mindenki ebédelni és után jött értem a Mama és ma is nála aludtam, méghozzá jó nagyot...
Amikor felébredtem, már ott hancúrozott az Anna, a Noémi és a Boti. Uzsonna után le is vitt minket  rögtön a játszóra a Dédi, az Ani és a Mama és kicsit később megérkezett anya is és apa is, aki hozott egy zacskónyi játék gyümölcsöt és  a nagy motort is. Jó sokat játszhattunk, egészen estig, és ma a Botiék is sokáig ott lehettek velünk.
Itthon pedig vacsora és fürdés volt, és még lefekvésig apával a gyümölcs-kitalálósat játszottuk és persze apa már megint megtréfált és olyan gyümit, amiből csak egy van, újból meg újból a kezembe nyomott én meg irtóra csodálkoztam, hogy ez meg hogy lehet?!?

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr595155528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása