Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1237.nap

Reggeli után anya nagy mosás-takarítás akcióba kezdett, úgyhogy én inkább megkértem apát, menjünk a Klári mamához előbb, mert anya úgyse játszik velem, majd talán a Mama fog...  Így is tettünk és hipp-hopp  Újpesten voltunk. A Mama nagyon meglepődött, hogy ilyen korán jöttünk, és mivel még nagyban készült az ebéd, kicsit várnom kellett a játékkal (illetve addig apát nyüstöltem...). Az ebéd viszont megérte a várakozást, mert irtó fincsi volt: karalábé leves (jó sok tejföllel!) és csirkepörkölt, vicces "C" alakú tésztával. Mivel volt két szép nagy csirkecomb, az egyiket elvállaltam és nagyokat haraptam a finom omolós husiból, aminek a Mama és apa is nagyon örült, és mivel ilyen jól ettem, kaptam a mamától csokit és kinder tojást is ajándékba - a csokit ki is bontottam és jó sokat ettem is belőle persze :)
Kicsit még játszottunk a Mamával - a gyümölcsökkel persze (csukott szemmel kitalálósat és eldugósat), aztán indultunk haza, mert forma egyet akart nézni apa, nekem meg aludnom kellene állítólag... Így aztán hazaérve mennem is kellett az ágyba és tényleg tudtam aludni egy kicsit...
Ébredés és uzsonna után pedig anyával lementünk a játszótérre és szedtünk egy csomó szép gesztenyét és ettem szőlőt is, mert hoztak le az Ancsáék, aztán estig lent maradtunk.
Itthon mentem fürdeni, aztán vacsoráztunk anyával és mentem is aludni, mert holnap megint kezdődik a "munka"...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr535155520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása