Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1236.nap

merülésre felkészülveMa nincs ovi, mert hétvége van. Viszont uszi van, és ma is apa jött be velem pancsolni. A torna hamar eltelt és ma már kettőt is merültem, mert megfogadtam apa tanácsát és befogtam az orrom, plusz felvettem a sapkám és a szemüvegem és így nem ment víz a szemembe, orromba, fülembe! No és torna után végre játszhattunk egy nagyot! Apa jó magasra fel tud emelni (és dobálni is jó nagyokat tud!) és a hatalmas piros labdát is megszereztük a vége felé, ami nagyot ploccsan ám!
Az usziból hazaugrottunk pár percre, és mi apával mentünk vásárolni, anya meg a Csilláékkal vásározni vagy mi. Az interspárban apa vett nekem egy csomó finomságot: kinder tojást, dörmi macit, kinder tejszeletet és még jópár dolgot, sőt, a pénztár mellett megtekerhettem egy nagy kereket és nyertem még egy kinder tojást!
Ahogy hazaértünk, apa máris dobta a pizzákat a sütőbe és ahogy elkészültek, máris ettünk egy jó nagy adagot: én három szelet gombásat megettem, apa pedig egy egész hawaii pizzát benyomott közben. Utána én mentem is aludni, mert már elég álmos voltam és amikor felébredtem, anya már itthon volt és  uzsonna után már mentünk is hamar le a játszótérre, mert már eléggé későre járt (jó nagyot aludtam ugyanis) és képzeljétek,nyárbúcsúztató játszótéri csoportkép a téren nagy evés-ivás és zene volt (mi is vittünk egy kosárnyi enni-innivalót) ugyanis amolyan nyárbúcsúztatót tartottunk. Jó sokan voltunk és nagyokat nassolhattunk  és játszhattunk. Én leginkább az Odival játszottam és ma nagyon sokáig lent voltunk - már egész besötétedett amikor mindenki hazaindult.
Itthon mentem persze fürdeni és pancsi után még tudtunk egy nagyot játszani anyával a vacsoráig, de utána már csak mesére maradt idő, mert későre járt már...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr705155519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása