Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1233.nap

Ma már nem sírtam az oviban (csak odafelé menet próbáltam alkudozni anyával, de nem jött be...) Ma ebéd után jött értem a Mama, addig játszottam (ültem a széken és néztem, hogy mit játszanak a többiek), meg szerencsére kimentünk az udvarra és ott odamehettem az anyáék csoportjához és megnézhettem a kicsiket is és utána rugós hintáztam és a Csilla nénihez is odamentem köszönni és amint említettem, ebéd után (csak tésztát ettem...) jött a Mama és ma is nála aludtam, méghozzá egy jó nagyot. Ébredés után már ott találtam az Annát és a Noémit is, sőt a Dédiék is ott voltak és így mindannyian lementünk a játszótérre és az Ani jól meg is hintáztatott :)
Kicsit később anya is odajött a  játszóra és később apa is. Jó sokáig lent maradtunk, de amikor hazaértünk, rájöttem, hogy én még hintázni szerettem volna és elég nagy patáliát csaptam, hogy menjünk még vissza! Persze már anyáék nem akartak visszamenni én meg inkább hisztiztem , de sajna ők nyertek, mert nem használt a hiszti sem...
Vacsora után megfürödtem és még picit játszottunk a lefekvésig, sőt, apa még pumpkin head-ezett velem kicsit.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr995155516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása