Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1230.nap

Délelőtt elmentünk a Bókay kertbe, ahol megkerestük a Krisztiéket, mert ők már hamarabb odaértek és az Alma együttes koncertjénél vártak ránk. Én mondjuk hamar meguntam, mert rengetegen voltak és csak messze tudtunk a domboldalban álldogálni, de szerencsére pár szám után elindultunk és a kérésemre megkerestük az ugrálóvárat, ahol Annával együtt ugráltunk és szuper jó volt!
Innen továbbsétáltunk a vidámparkos részhez és én bátran felültem Anyával az oldalamon (és a Krisztivel és Botival előttünk) a sárkányos hullámvasútra! Nem mondom, az első körben kicsit megrémültem, mert nagyon gyors volt és rázkódott és hangos volt az egész, de aztán annyira belejöttem , hogy sírva kértem, hadd mehessek még egyszer, de sajnos nem lehetett már :( 
Helyette viszont pecázhattam és egy klassz színes rugós játékot választottam, ami nagyon érdekes és egész úton hazafelé (mert ekkor már indultunk is haza) és itthon is ezzel játszottam. Ebédre a leves után a rakott krumpli helyett inkább egy virslit kértem apától és még ehettem a délelőtt választott mákos sütiből is, ami tényleg olyan fincsi volt, mint amilyennek látszott :))
Rögtön evés után már menni is kellett aludni, és ébredés után uzsonnára frissen sült almás palacsinta volt, amit apa sütött nekünk, és akinek nagy bánatára csak a felét ettem meg a palkónak...
Mivel még szépen sütött a nap, anya levitt a nagy játszóra (a kicsin senki nem volt), amíg apa sütött és takarított idehaza. Amikor feljöttünk, apa épp porszívózott, így csak utána tudott megfürdetni, és sajnos a vacsoránál magamra is haragítottam apát azzal, hogy ki kellett dobnia  a palacsintát és a túrórudinak pedig leettem a csokiját és belsejét az asztal közepére dobtam... Ajaj, apa emiatt elég mérges lett.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr915155513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása