Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1229.nap

Nemcsak az ovi indult ősszel, de az úszás is, úgyhogy ma mentünk is az usziba és apa jött be velem.Egész jót pancsoltam és elég volt egyszer merülni, akkor pedig felvettem  az úszósapkámat és a szemüvegemet is, hogy ne menjen víz a szemembe és a fülembe :)   Persze a játék volt a legjobb a végén:  labdáztunk és szörföztem is jó sokat. Az usziból egyből a Klári mamához mentünk, aki épp főzött amikor odaértünk, de azért tudott velem játszani közben. Ebéd után pedig  a Mama megágyazott nekem csak még alvás előtt levágta a lábamról a körmömet és aludtam is egy jót a szép ágyneműben (aranyos zsiráf van rajta).
Amikor felébredtem, már visszaértek apáék a vásárlásból és egy kis uzsonna után hazaindultunk, mert süt a napocska és így még le tudunk menni a játszótérre! Így is lett és  a híradóig lent is maradtunk, és képzeljétek, anya megtalálta a tegnap elásott csokis-süti-játékomat a nagy gereblyével. Sajnos a szél egyre hidegebben fújt , ezért összeszedtük a játékokat és hazajöttünk, aztán mentem fürdeni azzal a negyven (!) játékgyümölccsel, amit levittem ma a játszótérre... Viszont vacsorázni egyáltalán nem volt kedvem ma, még a csokis pudingot sem ettem meg, amit apa végső esetre tartogatott! Cserébe lefekvésig apát kínoztam (ugráltam rajta és a fejére tettem hat-heteket...) és még ennek ellenére is mesélt nekem egy tűzoltós mesét apa ;)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr875155512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása