Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1223.nap

Délelőtt ma is a játszótérre mentünk apával és ma szerencsére nem fújt annyira a szél, de sokáig egyedül voltunk, úgyhogy apát fárasztottam :)  Amikor anya is utánunk jött, kezdett feltámadni a szél és nem vittünk meleg felsőt, úgyhogy inkább feljöttünk, meg különben is, lassan indulni kellett a Klári mamáékhoz, úgyhogy átöltöztünk és el is indultunk...
A Mama épp finomakat főzött, amikor odaértünk, és a karfiol leves után még ettem egy nagy rántott husit is és mentem aludni, mert apa  elment autóversenyre a Petivel, anya pedig vásárolgatni. Persze hiába olvasott a Mama mesét, én mégse aludtam, csak feküdtem kicsit a hálóban :)
Amikor anya visszaért, felkelhettem és megmutatta miket vett és képzeljétek a zsebpénzemből vett egy tortát és kenyeret fából egy kis fa késsel, amivel szét lehet vágni, merthogy tépőzárasak ám! Nomeg ruhákat is kaptam, amiket meg is mutattuk apának, amikor hazaértünk, ugyanis apa is visszaért a Hungaroringről és már indultunk is azonnal haza. Amikor hazaértünk, épp telefonált a Mama, hogy ők már lent vannak a téren és menjünk le mi is. Nagyon jót játszottunk a Botival, amíg megérkeztek a Krisztiék a Botiért és Annáért, de közben persze a többi barátom is lejött és ők is játszottak velünk.
Estefelé hazajöttünk és fürdés után megettem a délben félbevágott rántott husi másik felét vacsorára és apa csinált közben banánturmixot nekünk, aztán lefekvésig még apával átvilágítottuk a bunkeremben a gyümölcsöket.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr955155506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása