Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1222.nap

Ma is lementünk a játszótérre délelőtt apával, de ma fújt a szél és nem volt valami jó idő, és kevesen is jöttek le  az ismerősök közül. Sebaj, azért jót játszottam és ebédig lent is maradtunk, de sajnos a tegnap elvesztett kis padlizsánt nem találtuk meg. Ebédre túrós tésztát kértem és még utána ettem apa pizzájából is egy szeletet, aztán mentem aludni.
Ébredés után főtt kukoricát uzsonnáztunk és visszamentünk a játszótérre, ahol most még jobban fújt a szél és csak pár nagy fiú volt csak lenn... Ettől eltekintve jót dobálóztam, de sajnos a vonathoz dobált játékaim veszélybe kerültek, amikor a nagy fiúk odamentek randalírozni és apa már későn szólt, hogy ebből baj lesz - mire összeszedtük a játékokat, valaki agyon taposta az egyik fánkot, ami berepedt és összetört :(  Nagyon sírtam emiatt, de apa megígérte, hogy megpróbálja majd valahogy megragasztani... Nekem viszont teljesen elment a kedvem a további játéktól és inkább hazamentünk. Anya is pont ekkorra ért haza az europarkból, így együtt jöttünk fel és neki is elmeséltem, hogy milyen szörnyűség történt.
Itthon a híradó után mentem fürdeni és vacsoráig anyával építőkockáztunk és közben apa főzött nekem virslit, amit meg is ettem és kaphattam utána egy nagy bögre kakaót. Lefekvésig pedig azt játszottam, hogy előbb levetettem apával a kosárpalánkot és abba dobáltam az összes gyümölcsöt és zöldséget!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr105155505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása