Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1221.nap

Ma reggel apa kipecázta a nagy halacskát az akváriumból és a növényeket is kivette, ugyanis  beköltöznek az oviba, anyához. Amint kész volt  apa, már vittük is az oviba, mert szegény halacska a pici üvegben nem szeretne sokáig lenni... Az oviba bejött a Kati mama is és elhozta a nála hagyott játékaimat, így már egy jó nagy pakkal vitt tovább apa a játszótérre, ahol a délelőtt többi részét töltöttük. Sokat hintáztam és homokoztam és páran lent voltak a barátaim közül is. Amikor kezdtünk megéhezni, feljöttünk ebédelni és a tojásleves után ettünk apával túrós tésztát is, aztán lementünk fodrászhoz és az Anikó néni mindkettőnknek levágta a haját. Amíg én készültem, az érdekes volt, de amikor apa ült a liftes székben, azt már erősen untam és kicsit rosszalkodtam is... Sajnos a mese elmaradt amikor feljöttünk aludni, mert bántottam apát és ez volt a büntetés :(
Amikor felébredtem, ettem egy kis uzsonnát és elmentünk apával vásárolni, mert szörnyű meleg volt és a játszótér még üres volt emiatt. Hamar megvettük ami fel volt írva és sikerült jól megugrasztanom apát, mert mondtam neki, hogy kakilnom kell, de kibírom hazáig. De mire hazarohantunk, addigra mégse kellett már, úgyhogy lementünk a játszótérre, ahol már eddigre jó sokan lejöttek, még a Kati mama is az Annával és a Botival! Nagyon jót játszottunk a Botival: mindenfélét csináltunk a játékaimmal: eldugdostuk őket, meg csúszdáztattuk is mindet. Sajnos kicsit később hazavitte őket a Kriszti, de sebaj, apával játszottam azért tovább, amíg meg nem érkezett anya és leváltotta apát, mert neki el kellett szaladnia az Imi bácsihoz a számítógépét megbütykölni.
Estig még lent maradtunk anyával, de lassan mindenki hazament, így hát mi is és itthon megfürödtem, de a vacsorára megmelegített túrós tésztát én nem kértem, hanem inkább hisztiztem. Épp ekkor ért haza apa és kompromisszumos megoldásképp ő megette a túrós tésztát, én pedig ettem két danonino-t :)  aztán egy picit még játszottam apával és mentem aludni, mert jól elfáradtam a mai napban...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr165155504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása