Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1219.nap - 40.hónap

Reggel kicsit még játszottam anyával mielőtt elindult dolgozni, aztán amikor elment anya, mi is készülődtünk és lementünk a kis játszótérre, ahol megint mi voltunk az elsők, de hamarosan lejöttek még páran. Egyszer büntibe kellett ugyan ülnöm, mert fejbe dobtam egy gyümölccsel a Kingit, de amúgy jót játszottunk apával és  a többiekkel.
Ebédelni hazajöttünk délben és ma levest kértem apától és jó sok tésztát megettem, aztán mentem sziesztázni , de ma sem aludtam és amikor kicsit később felkeltem pisilni, akkor már nem is kellett visszafeküdnöm, hanem akkor már apa elvitt a fogorvos nénihez, hogy tőle is kérjünk igazolást az oviba. Kicsit kellett várni, de végülis nem unatkoztam, mert egy kislánnyal rohangáltunk és bújócskáztunk, amíg megérkezett a doktor néni, aki megszámolta és megnézte a fogaimat (egyedül bátran beültem a székbe és lifteztem is!) és mondta, hogy megvan mind a 20 fogam és nagyon szépek, mert biztos szépen mossuk őket. Innen hazaugrottunk a játszótéri játékokért és apa átvitt a Kati mamához, mert ő is elment dolgozni. A Dédi volt a Mamánál és az Anna, de aztán megjött a mama is a Noémivel és uzsonna után lementünk a játszótérre, ahova odajött anya is,  munka után. Ma is jó sokan voltunk és nagyon jót játszottunk és később, amikor végzett - apa is odajött a térre és ott maradtunk estig.
Amikor feljöttünk, mentem rögtön fürdeni, mert mezítláb voltam a homokban és elég "szépen" nézett ki a lábam... Pancsolás után pedig érdekeset adott apa vacsora gyanánt: apró csokigolyókat tejjel leöntve. Sajnos utána már nem sok idő maradt játszani.

Milán

ui.:
a ma esti méreteim: 1 méter magas vagyok, kicsit több, mint 13 kiló és a lábam kb 16, a fejem 49 centi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr665155502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása