Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1217.nap

Reggeli után nem sokkal érdekes dolog történt: anya ment dolgozni és apa maradt itthon velem! Jé! No így aztán apát fárasztottam délelőtt a játékokkal amiket kitaláltam :)
Kicsit később pedig felöltöztünk és kismotorral elmentünk az Enikő néni féle énekre. Útközben találkoztunk egy csigával is, "aki" buta módon az út közepén "mászkált", úgyhogy apa átsegítette a járda túloldalára, nehogy valaki rálépjen... Ma se voltunk túl sokan az éneken, de azért klassz volt: megmutattam apának amiket eddig tanultunk énekeket és tornákat és persze a legjobb az volt, amikor a sok labdát egy hatalmas lepelből ki lehetett rázni :)
Amikor hazaértünk, még kicsit hintáztam a ház előtti hintán és csak utána jöttünk fel ebédelni. Persze egy nagy tál paradicsomleves után már egy falatot se kértem a másodikból, hanem inkább mentem aludni és kicsit nehezen, de el is aludtam.
Amikor felébredtem, már itthon volt anya és épp vasalt, mi pedig meguzsonnáztunk apával, azután lementünk a játszótérre, ahol szerencsére jó sokan voltak és játszott velem a Domi olyat, hogy eldugtuk egymásnak a gyümölcsöket és meg kellett keresni. Később anya is utánunk jött és leváltotta apát, aki elment az europarkba anya megrendelt törülközőiért. Amikor kezdett sötétedni, sajnos haza kellett már jönni, és menni kellett fürdeni... Pancsolás után gombás levest kértem apától és mivel a husit is megettem  a levesből, ezért kaphattam egy kinder pinguit is ráadásképp.
Még egy meglepetés is várt a nagyszobában: anya nagyon szuper könyveket hozott, mind tele van zöldségekkel és gyümölcsökkel! Este mindet el kellett olvasniuk apáéknak és még lefekvésnél  is azt kértem mesének.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr495155500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása