Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1201.nap

Reggel itthon volt apa, és ő csinált reggelit, aztán játszottunk és dévédét néztünk délelőtt, csak sokszor apa kiment segíteni anyának, aki nagyban főzőcskézett közben, olyankor kicsit egyedül játszottam, és apa megdicsért, mert szépen elrámoltam magam után. Délben pedig megettük a "végeredményt", amik nagyon fincsi csirkeszárnyacskák voltak rizzsel és barackos körettel, és meg is ettem két szárnyacskát, amik pont úgy néztek ki, mint a játékomban.
Kivételesen, délután aludtam egy nagyot, majd uzsonna után lementünk a játszótérre, de előtte még elvittük a cicáknak a csirkecsontokat. A játszótéren eleinte kevesen voltak, de aztán egyre többen lejöttek és nagyon jót dobálóztam (amit mondjuk anya nem szeret...), és hintáztam is nagyokat. Estefelé mindenki hazaindult, mi pedig még lemostuk a játékaimat a kútnál mielőtt hazajöttünk volna. Itthon azért még lemostam mindet mégegyszer a kádban, úgyhogy jól tele lett a kád játékokkal... Vacsorára is az volt , ami ebédre, de most kettőt már nem tudtam megenni...
Lefekvés előtt még anyával rajzoltunk egy jót a nagyszobában.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr195155484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása