Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1186.nap

Reggel korábban keltünk, mert apa elvitt minket Visegrádra, abba a szép szállodába, ahol tavaly is voltunk. Miután a kanyargós úton odaértünk, a szállodában apa elment dolgozni, mi pedig anyával lementünk az uszodába pancsolni. Eleinte szuper jó volt minden, csak sajna épp amikor apa is csatlakozott hozzánk, sikerült (idén is) belekakilni a kismedencébe :( Még szerencse a szerencsétlenségben, hogy csak apró bogyókat, de úgy láttam anya és apa nem lelkesedett, amikor a medence aljáról szedegették fel a kakidarabokat... Hát sajnos ez történt... De viszont minden pisilésnél szóltam!
Még délelőtt azért kipróbáltuk az összes medencét és a "játékokat", amiket a vízben kitaláltak (a bugyborékoltatókat, a kőrbe-kőrbe úsztatót, a gombát meg a többit) és megnéztük, hogy a felső medence milyen (jelentem: klassz! Ott is van egy fröcskölő gomba és a víz viszont kisebb, így tudok mászkálni is!), aztán megszárítkoztunk és elsétáltunk a kertbe ebédelni. A pincér néni nagyon aranyos volt, mert miután megettem a sült krumplimat (sőt apa sült kolbászából is ettem), elvitt és csinált nekem egy kehelybe csokifagyit, amire én szórhattam színes cukorkákat (gondolhatjátok mennyit szórtam rá...). A fincsi ebéd után kicsit a gyerekmedencében is játszottam a gyerekekkel, akik ott néha felbukkantak, majd ismét a nagy medencéket jártuk kőrbe és ismét felmentünk a fentihez, ahol sokáig pancsolhattam a gombánál.
Sajnos utána indulni kellett haza, és én szinte rögtön el is aludtam a  kocsiban, annyira, hogy már majdnem hazaértünk amikor ébredeztem, pedig közben anya még be is vásárolt a Corában...
Itthon apával megvacsoráztam, aztán elvittük anyát a Neoton koncertre és hazajöttünk. A fürdés után apa - ahogy azt reggel megígérte - megmutatta az összes játékszerszámom használatát és még elkezdtem nézni a Színek dévédét is, de már álmos és kicsit fáradt is voltam, úgyhogy ezt holnap folytatom majd...
Az ágyikómban még apa mesélt egy Anna-Petis mesét és többre nem is emlékszem, mert azonnal el  is aludtam...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr785155469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása