Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1180.nap

Reggel itthon volt apa, mert szombat van, így ő adott reggelit és játszottunk is utána egy jót a gyümölcsökkel, amíg csengettek és két bácsi egy haaaaatalmas dobozt hozott be, amiből előbújt végül egy szépséges új hűtő. Apa neki is állt beüzemelni, de nem jutott messzire, mert öltöztünk, ugyanis menni kellett a Boti szülinapi bulijába, a Kisvakond játszóházba. Húúúú de szuper volt ott játszani! Elsőnek a labirintust próbáltuk ki a nagy halom kislabdával, aztán az ugrálóvárat, de utána találtam egy nagy kosár  műanyag gyümölcsöt és zöldséget és tudjátok - ez az, amivel órákig el tudok játszani, úgyhogy innentől kezdve a többi játék csak korlátozottan tudott lekötni... Na jó, a tortánál azért odaültem az asztalhoz és elénekeltük a Botinak a "Boldog Szülinapot" éneket és fincsi is volt a torta, de utána mentem is vissza  a játékokhoz, amíg a Boti az ajándékait bontogatta. Sajnos utána már nem sokat maradhattunk, de nem haza mentünk egyből, hanem előbb megálltunk egy Mekiben és ettem sült krumplit kecsöppel és anya sajtburgeréből is. Itthon pedig el kellett menni aludni, de persze egy percet se hunytam le a szemem, hanem hallgattam, ahogy apa küzd az új hűtővel és anya meg takarít. Szerencsére kicsit később azzal a feltétellel lejöhettem, hogy szépen játszom a szobában, de apa még sokáig fúrt-faragott amíg végre a helyére került a hűtő és átpakolták a sok ételt anyával... Ennek örömére anya csinált nekünk vacsorát, de csak egy keveset ettem pedig még apa mákos gubájából is kaptam desszertnek... Aztán fürdés jött és egy kicsit még játszottam lefekvés előtt a kukás autómmal.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr755155463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása