Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1177.nap

Reggelizés után nem sokkal lementünk az Anikó nénihez, hogy levágja  a hajamat (kicsit várni kellett, amit nehezen tolerálok...) és amikor végeztünk, átmentünk a Kati Mamához, ahol pancsolhattam az erkélyen egy jót (jó nagy vizet csinált nekem a Mama és még a gyümölcsöket is vihettem!). Ebéd után ledőltem egy kicsit, de nem aludtam el, és nem sokkal később apa megérkezett és azután a Krisztiék is megérkeztek és együtt elindultunk Ikladra. Kicsit hosszú volt az út, de végül megérkeztünk és három kutyus is köszöntött minket, csak kicsit nagyok voltak hozzám képest... A szobában viszont épp ellenkezőleg: a játszószőnyegén épp sziesztázott a kis Zalán baba, anya unokatestvérének a kisfia, aki egy hónapos és nagyon aranyos és a lábacskáját megsimizhettük. Persze a felnőttek nem engedték, hogy játszunk vele , úgyhogy inkább leültünk kicsit arrébb és hármasban (Anna, Boti és én) játszottunk, aztán a Szomi mondta, hogy van-e kedvünk megnézni a kertet a ház mögött (hát persze!), úgyhogy oda is felsétáltunk, csak irtó meleg volt ma, annyira sütött a nap, hogy őrület, úgyhogy pár perc után inkább visszamentünk a ház mellé , az árnyékba és ott rosszalkodtunk. Késő délutánig ott maradtunk (fincsi süti is volt!) és aztán hazaindultunk. Itthon mentem is fürdeni és közben anya csinált nekem fincsi hot-dogot, méghozzá sajtos kifliből, jó sok kecsöppel :)
Vacsora után még apával játszottunk kicsit (a zöldségekkel természetesen...), és anya ma Thomas-os mesét mesélt lefekvésnél az ágyamban.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr635155460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása