Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1152.nap

Apa ma is álmos szemekkel jött be hozzám korán reggel, amikor átkiabáltam nekik, hogy "Felkeltem!" , meg "Éhes vagyok!"... De ha meg már ilyen korán megreggeliztünk és elkészültünk, akkor lementünk a nagy játszótérre, ahol mi voltunk az elsők, de lassan egyre több gyerek lejött. Amikor elkezdtem rendetlenkedni, akkor apa kiadta az utasítást, hogy menjünk a teszkóba - így aztán átöltöztünk (csupa kosz lettem) és elmentünk vásárolni.
Amikor hazaértünk, apa gyorsan megsütötte a két pizzát, amit vettünk és amikor megsültek, meg is ettük mind egy szálig, aztán mentem - volna - aludni, de persze egy percet se aludtam, csak kiabáltam és hangoskodtam, úgyhogy amikor apa ezt megunta, akkor elmentünk a Csilláékkal a Kopaszi gátra. Sajnos alighogy odaértünk, elkezdett cseperegni az eső, úgyhogy nem tudtunk túl sokat motorozni... Ha meg már a környéken voltunk, akkor visszafelé bementünk a Lurdy házba, ahol van egy klassz játszóház és ott nagyon jókat játszottam a Csillával és anyával. Kifelé jövet apa vett nekünk gofrit, ami irtó fincsi volt (csupa csoki), csak roppant tömény, úgyhogy nem tudtam megenni, de apa irtó önfeláldozó módon megette a maradékot :)
Utána feljöttek a Csabáék hozzánk és amíg  ment a forma 1, addig a Csilla játszott velem a gyümölcsökkel és amikor ők hazamentek, én is mentem fürdeni, mert bekakáltam... Hát apa nem volt valami boldog,  amiért nem szóltam előtte...Fürdés után pedig anya csinált nekem nutellás fánkot és kakaót vacsorára és utána még játszottunk kicsit, de ma korábban kellett menni aludni, mert a délutáni alvást be kell állítólag pótolnom...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr825155434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása