Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1150.nap

Reggel megint korán keltem, mer éhes voltam, de még ma diétázni kell sajnos, még szerencse, hogy apa kitalálta ezt a vajas pirítós kenyér dolgot reggelire és ehettem utána kekszet is. Reggeli után ma is ügyesen belekakiltam a vécébe és apa meg is dicsért érte. Közben anya is felébredt és apa elment dolgozni, mi pedig anyával egy csomót színeztünk. Utána lementünk sétálni és levittük a szelektívbe a szemeteket és én dobhattam be a flakonokat a kukába, majd visszasétáltunk a kis játszóra, ahol ott voltak a Liviék és képzeljétek, megint hoztak egy új kishintát és rengeteget játszottunk, mert egészen délig lent voltunk! Persze közben még sokan lejöttek, és még az Annát is lehozta a Mama és a Somát a Dédi, és délben felmentünk a Mamához és az erkélyen pancsolhattunk Annával! Játszottunk a gyümölcsökkel is a vízben és persze sokat pancsoltunk.
Ebédre halacska volt rizzsel és egy kis tartár mártást is ettem hozzá, utána pedig hazajöttünk aludni és jó nagyot szunyáltam. Ébredés után uzsonnáztunk és megint lementünk a játszótérre és útközben találkoztunk a Krisztiékkel is és sokáig néztük, ahogy az ügyes bácsik egy darus kocsiról fűrésszel levágták a fákról a száraz gallyakat és nagy dörrenéssel leestek az ágak. A játszótéren most többen voltak és amikor apa telefonált, hogy már hazaért, akkor inkább hazajöttünk, hogy itthon tudjak játszani vele. Így is lett, egészen a fürdésig és vacsoráig, aztán még kicsit nézhettem a számítógépet és már mentem is aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr225155432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása