Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1147.nap

Reggel a Livikéékkel elmentünk az énekre és ma nagyon kevesen voltunk, de sebaj, így is klassz volt és sokat játszottunk. Hazafelé szép lassan jöttünk és én olyan fáradt voltam, hogy anyának kellett egy darabon vinnie... Hazaérve épp találkoztunk az Annával, Botival és a Kati Mamával , úgyhogy amíg ebédért ment anya, addig elmentünk a játszótérre. Amikor elkezdett cseperegni az eső, akkor felmentünk ebédelni a Mamához (egy kis gombaleves után milánói volt), és mentünk is aludni. Ébredés után már anya nem volt ott, hanem a Kriszti és velük mehettem - hozzájuk és ott uzsonnáztunk, aztán játszottunk a Botival a gyümölcseivel és lementünk játszani a szökőkutas térre. Alighogy odaértünk a Városház térre, a Kriszti kérte, hogy ne menjünk a szökőkutakhoz, de persze mi a Botival azonnal - úgy ahogy voltunk: nadrágban, zokniban, szandálban bele is rohantunk a szökőkutakba! Csurom vizesek lettünk, úgyhogy nadrág, zokni, cipő le, és mezítláb folytathattuk a vizezést :)
Közben apa is odaért a térre, úgyhogy neki is megmutattuk milyen klassz szökőkutak vannak itt! Egy kis ideig még fröcskölhettünk, aztán apa hazavitt átöltözni, hogy meg ne fázzak... Úgy volt a terv, hogy megvárjuk anyát és lemegyünk a játszótérre, de sajnos elkövettem azt a "hibát" , hogy bekakiltam, pedig csak kisgatya volt rajtam, így mehettem fürdeni, és ezért a játszótér is elmarad ma :(
Ha már le nem vihettem a gyümölcsöket, akkor a szobában játszottam velük, aztán vacsorára ettem mákos nudlit és még anyával folytattuk a rajzolást a naaaaagy papírra és még színezőset is játszottunk és egyre jobban megy a színezés!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr1005155429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása